3.03.2007

ÖNYAZI ŞEYSİ..


Kuzularım,
nassınız bakiim cumartesi cumartesi??
Ben işyerindeyim :(
İşlerimi yetiştirip birazdan çıkmam lazım..
Size biraz planlarımdan bahsedeyim.
( teaser )
Bu hafta sonu iki filme gitmeyi planlıyorum
1- Will Smith’ in oynadığı Pursuit Of Happiness
( bu filmdeki rolüyle Ocsar’ a aday olmuştu )
2- Jim Carrey’ nin oynadığı 23
( ki Jim carrey’ yi hiç sevmem, fakat sefkilim istiyor! )

Bi aksilik olmazsa ikisine de gideceğim!
Başka giden olursa,
pazartesi kritiğini yaparız..
Ben ipucunu şimdiden vereyim de...

Öpüldünüz!!!

3 yorum:

kartograf dedi ki...

Haftasonunu iyi geçirmeni dilerim.

Geçti Bor'un Pazarı Sür Eşşeği Niğde'ye isimli güzel bir şiir var. Onu bloğumda yayınladım. Ziyaretini ve yorumunu beklerim

alpernatif dedi ki...

Ben hala vakitsizlikten cd dvd günü geçmiş filmlerle geceleri idare ediyorum
Seni blogun Atiila Dorsayı seçtim
Biz de senden sebebplenelim bari :)

keşkül dedi ki...

Meeeee bekliyos hadi meeee..
(kuzu taklidi yapan geçkin küçükbaş :P)