23.03.2007

CAN' IMIN DERDİ..


Kaydetmek veya kaybetmek,
işte bütün mesele bu..
( tabii bilgisayar için )

Aşkta durağanlıktan hoşlanmamak,
sürekli fırtınalar istemek delilik mi?
Öyle tatlı tatlı değil de,
tutkulu bir ateşle sevilmek istemek çok mu yanlış?
Kalbimi hep bu sebeple,
- yıllardır - olmayacak işlerin içine,
denizde taş sektirir gibi,
öylesine attığım için mi,
( alev alev yandığım doğru )
şimdi güm güm atarak cezalandırıyor beni?

Bugün babam işyerime geldi..

Kalp sorunlarımdan bahsettim kendisine.
( annemsiz bir ortamda yakalamak zorundaydım zira onu.
anneme burnum akıo desem 3 gün meraktan fenalık geçiriyor da )
Babam:
- Gençken ben de böyleydim yıllarca doktora gittim,
bir şey çıkmaz korkma, dedi..

Bu hafta bekleyeceğim..
Geçmezse haftaya,
beyaz önlüklülerin ellerindeyim
( yine!! )

Alışkanlıklardan nefret ediyorum demiş miydim?
Dediysem yalan söylemişim..
Ben "birinin alışkanlığı olmaktan" hoşlanmıyormuşum aslında..
Elimdeki gizem bıçağını,
beni her görüşünde kızgın bir hançer gibi saplamıyorsam
kalbine karşımdakinin,
onu hiç görmesem de olur..
( allahım meal yazıcam bu cümlelere )

Ruhumu sırtlayıp götürmediğimden mi oluyor
bu kuş kalbi sendromları??
Yoksa bahar alarm mı veriyor?
Heyecan, heyecan, heyecan çağrısı mı yapıyor?
Aynanın karşısına geçip "sen ne istiyorsun" diye bağırmaya başladığım gün,
beni hastahaneye kaldıracaklar sanırım
( yatağa zincirlemeseler bari )

Bir gün dizleri titreyen yaşlı bir adam yoluma çıkıp,
"aa sen napıyorsun, senin şunu şunu yapman lazımdı"
diyip elime,
Parfümün Dansı’ ndaki pembe bileti tutuşturuverecek..
Bu da cennet - cehennem gemisinde sonsuz yolculuk anlamına gelir ki,
en azından mizah duygumu kaybetmediğimi gösterir..
( kedidir kedi )


2 yorum:

ahmtnur dedi ki...

aşkınla ayrılık çanları çalmıyor değil mi?
biliyorum çok duygusal ve hassassın..belirsizlik ve sevgisizlik seni hırpalıyor..incitiyor..bitiriyor..

tavsiyem..aşka yenilme..bırak ..rahat ol..derin bir nefes al..ve mutlu ol..

umarım yanlış algıladım seni..eğer tersi ise,pes etme..

seviyorsan savaş..
sevmiyorsan..bırak..tam da vakti..

öbür türlü hep bir kısır döngü..

sevgiler..

hayatgibi dedi ki...

beni çözüyorsun galiba???
şimdilik ben de hiçbir şey bilmiyorum ama..
şurası çok doğru " çok duygusal ve hassassın..belirsizlik ve sevgisizlik seni hırpalıyor..incitiyor..bitiriyor.. "

sevgiler :))