16.03.2007

KISA KISA HABERLER VE YORUMLARI..




Acı..
Bazı acılar vardır ki,
bizi kendi acılarımızdan utandırır
( en azından beni )
Böyle büyük bir acı karşısında,
biz olsak ne yaparız diye düşünmekten,
o kişinin üzüntüsünü bile tam olarak paylaşamayız..
Bunlardan belki de en büyüğünü,
44 yıl önce yaşamış birinin haberiyle başlıyorum..

Adı Nihat İlhan..
Emekli Tabip Tuğgeneral Nihat İlhan..
Kıbrıs’ ta,
o yıl bir "Kanlı Noel" yaşanmıştı..
Lefkoşa’ da Kumsal semtinde bir evde,
Mürüvvet İlhan ve çocukları Murat, Kutsi ve Hakan
öldürüldüler..
Nihat İlhan’ ın karısı ve çocuklarıydılar..
Nihat İlhan,
o sırada görev başında,
yaralıları tedavi ettiğinden,
haberi ancak 4 gün sonra öğrenebildi..
Yıkıldı..
Karısının ve çocuklarının cenazesini alıp Türkiye’ ye getirdi..
O tarihten beri,
ilk kez KKTC’ ye gidecekmiş bu yıl 18 Mart Şehitler Günü’ nde..
İşte o,
sığındıkları banyo küvetinde öldürülen çocukların,
ibretlik fotoğrafı







***


Bu da dünyanın diğer tarafı..
Amerika’ nın LA Galaxy takımı var mı?
Var..
David Beckham oraya transfer oldu mu?
Oldu..
Eee kendilerine bir ev alacaklardı muhakkak,
ama istedikleri gibi bir ev bulamadılar!!!
( yazıııkk )
Taa ki Meg Ryan’ ın evini görene dek..





Evet,
Meg Ryan’ ın evini almaya karar vermişler.
Bel Air’ deki 6 odalı ve 6 banyolu eve,
20 milyon ımerikın dalırss bayılacaklarmış..
( gitti David’ in paracıkları )
Saunası ve jimnastik salonu bulunan evde,
muhteşem bi okyanus manzarası da mevcutmuş..
( ay emlakçı gibi hissettim kendimi )

Ayrıca geçen gün Victoria Beckham hanımlar
bi açıklamada bulunarak,
şöyle buyurmuşlar:
- güçlü bir kadınım,
herşeye dayanabiliyorum ama,
David’ in yokluğuna dayanamıyorum.
O uzakta olduğu zaman sürekli ağlıyorum
( vah vah!! neden acaba? )

***

Yüksel Aytuğ,
köşesinde Tayfun Talipoğlu’ nun yeni programından bahsetmiş,
önümüzdeki hafta yayınlanacak olan bölümde,
uyuşturucu ticaretinden 45 yıl hüküm giyen adam,
aynen şöyle diyecekmiş:
"Yahu ayağı kırılan, sevgilisinden ayrılan,
ne bileyim başına dert gelen hemen suçu uyuşturucuya atıyor. Buradan çağrıda bulunuyorum.
Bu uyuşturucunun adını kirletmesinler!.."
Hoppala Hasan Dayı, edep yerim seyirdi derdi Selahattin Duman olsa..

Şimdi burada söylemek istediğim bir şey var..
Kesin yanlış anlaşılacağım ama,
yine de söylemek istiyorum..
Söyleyeceğim galiba..
Söylüyorum..
Evet..
Ben uyuşturucuyla ilgili esas sorunumuzun,
uyuşturucu kendisine altın tabakta da sunulsa,
almayacak insanlar yetiştirmekte olduğunu düşünüyorum..
Ne demek istedim?
Yani ailedeki eğitimi,
okuldaki eğitim-öğretimi mükemmel olan,
bütün yaşamı boyunca optimum çevresel şartlarda yaşayan,
hayatının her dakikasında,
sağlık hizmeti alırken,
trafikte,
devlet dairelerinde,
kısacası her alanda "insan" muamelesi gören,
"sen bilmezsin" diye susturulmamış,
asosyalleştirilip yalnızlaştırılmamış,
medeni ve kültürlü bir insanın bu işe kolay kolay bulaşacağını zannetmiyorum..
Böyle bir insan,
o uyuşturucuyu o altın tabaktan almaz!!

Hem herkesin bayıldığı,
yeni bondumuz,
Daniel Craig’ in,
bu derece meşhur olmadan önce oynadığı
Layer Cake ( Bir Dilim suç ) filminde,
böyle bir sahne vardı..
Adam süpermarkette gezerken,
ileride uyuşturucular marketlerde satılacak
ve eskiden uyuşturucu satmak yüzünden hapse düşmüş insanlarla dalga geçecekler diyordu..

***

Demet Akalın
"Ben boşanalım dediğimde Oğuz bana iki tokat atsaydı ben dururdum" demiş ya,
bütün köşe yazarları balıklama atladılar konunun üzerine..
Arkadaşlar,
siz kaç yıldır bu medya dünyasının kurdusunuz,
böyle basit numaralara nasıl kanıyorsunuz??

Tabii ki Demet Akalın aslında dayak yemek filan istemiyor.
Sadece kendisini gündeme getireceğini bildiği için,
böyle sivri bir açıklama yapıyor..
Bakalım hangi sazanlar atlayacak diye bekliyor.
Ve hoooop hepiniz atlıyorsunuz..
Yazık walla..

Hülya Avşar da zamanında,
"çocukları büyütürken dayak atılabilir" demişti de,
bütün medya leşkerleri üzerine atlamıştı
"ya birisi Zehra’ ya vursa ne yapardın?" diye..

Tabii ki Zehra’ ya kimseyi dokundurtmaz..
Demet Akalın da,
birisi kendisine el kaldıracak olsa,
bütün dünyayı ayaklandırır,
bunu yapacak erkeği doğduğuna da,
vurduğuna da bin kere pişman eder,
Merak etmeyin!!!
Söylediklerinin hiçbiri gerçek değil..
Sırf gündemde kalmak için,
oltayı sallıyorlar.
Biz de atlıyoruz ya,
bravo..



1 yorum:

kartograf dedi ki...

Evet haklısın Demet Akalın o sözü sırf gündemde kalayım diye söyledi.

Ben bundan bir on yıl önce Demet'in elinde kırbaçla poz verdiği resmi de bilirim.

Canı iki tokat istiyorsa bunu niye televizyondan söylesin ki...

Kocasına söylerdi, oda atardı iki tokat.

Televizyonda söylemedeki tek amacı gündemde kalmak.

Hakikaten sazan gibi atlıyorlar.