27.03.2007

FEMİNİZM, BAYHAN Ve HINCAL ULUÇ..


bugünki bir habere göre
"feminizm kadın sağlığına zararlı" ymış.
Yani demek istiyorlar ki,
feminist olacağım diye,
iş hayatında filan erkeklerle yarışmaya kalkmayın.
Sizin bedeniniz narin,
uzun çalışma saatlerine,
strese,
tartışmaya gelmez,
inciniverirsiniz..
Tabi bırakalım kendimizi erkeklerin güçlü kollarına di mi,
ne güzel sıcacık..
O güçlü kollarıyla,
ilerde bir tokat sallarsa yüzümüze o zaman ne olacak??
Hanımlar,
%100 ve sürekli sevgi garantisi olmadığı gibi,
şefkati devamlı dilenecek bir "puppy" durumuna düşmek istemiyorsanız,
bu haberi fazla ciddiye almayın derim ben size..


***


İddialara göre,
Kadıköy Rıhtım Caddesi'nde asayiş uygulaması yapan polis ekipleri,
bi otomobili durdurmaya çalışmış.
Otomobilin içindeki dört kişi,
polisin dur ihtarına uymayarak farlarını söndürüp kaçmaya başlamış.
Kovalama sırasında kaçan otomobilden,
polis ekiplerine ateş açılmış.
Polis de karşılık verince kovalamaca sırasında çatışma yaşanmış.

Eee ne var bunda, di mi?
Diil işte!!
Bu 4 kişiden biri,
Popstar yarışmasından tanınan Bayhanmış..
Zamanında bu adam yarışmada,
başarıdan başarıya! koşarken,
"bir kısım medya" da ikiye ayrılmıştı.
1. gruptakiler,
"suçlu, sabıkalı bi adamın ne işi var bu yarışmada" derken
( bkz deniz seki )
2. gruptakiler
"sanat möhimdir canım, hem herkesin 2. bi şansa ihtiyacı vardır"
buyuruyorlardı.
Ben sesini beğenmememe rağmen,
2. gruptakilerdendim.
( çekoslavakyalılaştıramadıklarınızdan )
O "ikinci şans" ı herkesin hak ettiğine de,
hala inanıyorum.
Ama ikinci şansını da eline yüzüne bulaştıranları,
1. gruptakileri palazlandırdıkları için kınıyorum

Yaaaaa, yaaaaa.....

***

Genelde ortayolcu olan,
trafik vs dışında etliye sütlüye pek bulaşmayan,
basındaki yerini takdir ettiğim
fakat her görüşünün altına da öyle pat diye imzamı atamayacağım
- ki sanırım kendisi de her fikrinin,
tartışılmadan hap gibi yutulup kabullenilmesini istemezdi –
Hıncal Uluç,
bana göre bugün kendini aşmış..
Kelimesini bile değiştirmeden,
tamamına katıldığım,
hatta bu konularda bir yazı yazsam,
tamamen aynısını yazacağım bir yazıyı,
bugün yayınlamış..
Geniş kitlelere ulaşan bir yazar olarak,
böyle bir metne imza atmış olması,
gözümdeki değerine bi kat cila attı..

Hiç yorum yok: