22.03.2007

TOPARLANIRIM.. ( MIYIM? )


bir organ nakli gibi sevmiştim seni, çürük gözlerine bağışlanan ellerim
yırtık dudaklarına bağışlanan şiirlerim
darmadağın kadınların darmadağın ettiği erkekler gibi
çok tehlikeli bir sırrı saklar gibi sevmiştim seni!

çok eskimiş bir aşkın hatırlanılması

sevgilinin resmi karşısında çocuksu bir iç kanaması..
aslında işin açıkcası
rüzgarın fırtınaya dönüşmesi gibi
fırtınanın camı çerçeveyi indirmesi gibi
hayatına yönelik bombalı bir saldırı gibi
geriye çekilirken herkesi öldürmek gibi sevmiştim seni!

ruhum kan kaybederken nasıl tutarım seni şimdi deniz gibi!

neticesi olmayan herhangi bir sebep gibi
ortalık yerde durup dururken sevmiştim seni!

atlara kalırsa, çoktan kaybettik savaşı!

mızraklar kırıldı, kalkanlar delindi, ganimet paylaşıldı!
kasaba meydanında birbirini dövmekten yorulan iki kovboy gibi
bir tabancanın namlusuyla tetiği gibi
bir tabancasının kabzasıyla ibiği gibi
kendisinden farklı, kendisinden ayrı
bir silahın şarjöründe tanışan iki soğuk mermi gibi
aynı bedene sıkılacak iki el kurşun gibi
katille kurban arasında o birkaç saniyelik telaşta sevmiştim seni!

k. iskender


Bugün sadece çok sevdiğim bu şiiri eklemekle yetineceğim,
çünkü,
yoğunum,
ey önünde eğilinesi,
alnı öpülesi biricik okuyucum.
Yoğunum..
Hem iş bakımından..
Hem de duygusal açıdan..
Karmakarışığım...
Bi ara anlatırım..



2 yorum:

imbirgaripsinbirgaripler dedi ki...

merhaba bütün s li sınavlara hazırlanan biri olarak bende baya bi yoğunum şu aralar bloglarıda fazla ziyaret edemiyorum.şiir çok güzelmiş :)

memurdostu dedi ki...

Yoğunum demissin de.

Bende "Allah kolaylık versin" diyorum.