29.09.2008

arife günü çalışmak.. haftasonu.. GS.... bayram...


zaman geçmiyor!Allah’ ım bu arife günü çalışmak ne mene bir şeyse işte,zaman geçmiyor.

halbuki ben bu cumartesi de geldim işe.
yine söylendim,
üfledim püfledim ama zaman çabucak geçti.
bugünse aman allahım,
bitmiyor,
bitemiyor.

içim daraldı ki,
pek fena.
elimdeki işleri de bitirdim.
bloğa bir şeyler yazayım dedim ama,
o bile zor elimden geliyor,
halimi siz düşünün!

biraz haftasonundan bahsetmeye çalışayım
( çalış? çalışmakla ilgili hiçbir sözcük şu an hoşuma gitmiyor )
cumartesi (yine ) işe geldim.
çıkışta da cevahir’ e gittim.
sevdicek orada karşıladı beni.
gezdik,
sinemaya gittik,
Robert De Niro ve Al Pacino’ yu yıllar sonra buluşturan
Righteous Kill’ i izledik.
sevdicek beğenmedi,
ben beğendim.
özellikle 2. yarı,
oyunculuk neymiş öğrendim.
bu adamlar çıkıp duvara baksa,
“ duvara nasıl bakılır ” ı oynasa izlerim dedim.
hep derim.

“ madem bu kadar çalışıyorum “ un acısını çıkarırcasına alışveriş yaptım.
sevdicek sadece:
- hiç acımıyor musun bu kadar paraya, dedi.
yani aldığım şeylerden bende zaten bir sürü olması
ya da aynı şeyi daha ucuza alabilecek oluşumun vurgulanması açısından.
ben de acımıyorum dedim.
gülümsedi.
yemek yedik.
DVD alıp eve gittik sonra.

film izledik.
Heroes’ un 3. sezonu başladı ABD’ de.
2. bölümü de indirdim internetten.
onu izledik.
Prison Break 4. sezon da başladı bu arada
5 bölüm oldu.
hepsini indirip izledim tabii.
- ertesi gün -

6. bölüm de bugün yayınlanır.
yarın,
en geç çarşamba izlemiş olurum onu da.
( allahım ben bir dünya insanıyım! )

bu arada söyleyeyim,
ben Prison Break’ i hala seviyorum,
hep sevdim,
seveceğim de.
çizgisinden kaydı,
24’ e benzmeye başladı diyenler var:
1- Bence benzemedi
2- Benzese de bence problem yok çünkü 24’ e bayılıyorum.
3- Jack ve Michael ilerde beraber bi göreve çıksalar,
feci demode ve saçma olur,
ama ben yine de bayıla bayıla seyrederim,
biliyorum.
bir de
“ olaya Türkler bile karıştı olm.
manyak lan bu yazarlar” korosuna selam çakıyorum.
( sizi seviyorum )

(bir diğer sevdiğim koro için bkz. “ lost başlasın artııık “ korosu )

pazar günü evi toplama,
keyif yapma,
Death Race’ i DVD’ den seyretme,
Galatasarayımın gelene geçene 4 atma tarifesini zevkten 4 köşe izleme
ve “ yarın işe gidilir mi? “ şeklinde söylenme biçiminde geçiyor.

yatıyorum.
uyanıyorum.
işe geliyorum.
ve sıkıntıdan patlıyorum.

huzurlarınızdan ayrılırken de hepinizin bayramını kutluyorum,
bol bol öpüyorummmm
ve klişelerden klişe beğenip,
sevdiklerinizi hele hele bayramda sakın ihmal etmeyin diyorum.
muckkkss…

Hiç yorum yok: