24.04.2007

PÜSKÜRTTÜM, GİDİYORUM..


Merhaba,
dün kaldığım yerden,
kısa bir özet şeklinde devam edip,
hemen kaçıcam,
OK?

Dün saat 13 gibi işten çıktım,
sevgilimle buluşup alışverişe gittik.
Ben Puma’ dan bi ayakkabı aldım
( çok tatlı bi şiy belki resmini koyarım )
2 tane de Diesel t-shirt aldım.
Sonra Taksim’ e gidip biraz Starbucks’ ta oturduk ama,
o kadar yorulmuştuk ki,
oturmak bile zor geldi bize,
anlayın yani!!!
O yüzden eve erken gittik.

Evde klasik,
okuma - TV hali yaşadıktan sonra,
gözlerimin üzerine ısrarla inen göz kapaklarımın ısrarına dayanamayarak yattım.
Fakat şöööööyle deliksiz uyuyamadım.
Sık sık uyanıp,
kendimi yatağın içinde oradan oraya attım.

Sabah da kalkıp işe geldim
ve hayatım her zamanki gibi o dakika dondu,
bana ait bi şiy kalmadı,
sadece iş, iş, iş.
Aslında çok yoğun bir gün olmamasına rağmen,
sabahtan beri hep "uğraştıracak" işlerim vardı.
O yüzden biraz ruhum bunaldı.

Başka da bi şiy olmadı be günlük!


2 yorum:

kartograf dedi ki...

on oldu uğradığım bugün yeni yazı yaz kardeşim yaaa..

hayatgibi dedi ki...

hayırdır böyle kardeşim mardeşim????
yazdık işte alla allaaa :)))