17.04.2007

Öylesine sabah uğraması... ( ateş almaya geldim )


Çalışasım yok ey sevgili okuyucu.
Sabah sekiz otuz itibariyle çökertildiğim "masamın başı" işime,
na konsantre vaziyetteyim.
Sebebi çok işim olması
ve benim bunlara panik yapmadan başlayıp,
"plan" dahilinde teker teker,
sakin yapmamın imkansız olması.
Bir başlayınca biliyorum ki,
akşama kadar bitmez bu illet.
"bi an önce bitsin" tez canlılığının başıma açmadığı iş yok zaten..

Bi de,
İclal Aydın’ la Tuna Kiremitçi’ nin ayrılığına aşırı mı sevindim nedir,
başıma geldi!

( - ay handeler de ayrılmış duydun mu şekerim?
- duydum duydum, yüreğime su serpildi..
-
- ee bu üretken, sanatçı kişi şeysilerinin ayrılma mevsimi demek ki?
- hı hııı... )


4 yorum:

kartograf dedi ki...

Memur ol kardeşim ya.

Çekilir mi özel sektörün kahrı?

alpernatif dedi ki...

Bak şimdi

caglarbilir dedi ki...

her seferinde bi çentik atsaydık, acaba ne kadar dolardı.

atalet dedi ki...

onlar bi de ayrılmanın ilmini yapmışlar.. diye yazılar çıkarmışlar..
bakarsın yeni bi roman çıkar bu konudan da..

eski yazına da yorumu burdan..
evet ben de ferhan şensoyun derya ile evlenmesine pek takılmıştım.. olmaz demiştim..
ama tahminde senin kadar iyi değilmişim.. onların ayrılması nerdeyse 20 yıl sürdü..
bu da ayrı bi analiz konusu.. kadınca fedakarlığın bi işe yaramaması mı ?? .. neyse burayı karıştırmadan gidiim..
kendi yerimde bi ara yazayım =)
kolay gelsin..