20.04.2007

BEN YAZDIM OLDU! ( evet evet )


Efem,
Zeynep Tokuş
"aaa modern bi kişilik türkü söyleyecek, du bakaliiiii" aymazlığı içine düştü diye,
neden bütün medya leşkerleri bu derece şaşırdılar da savunmaya geçtiler anlamadım.

Bi insan allanıp pullanıp,
biraz da kibar konuştu mu kendisini kültür kumkuması zannederiz.
Ne yani,
suratına 2 adet sahte "küçük hanımefendi gülüşü" takıp,
artık herkesçe fark edilmiş yapmacıklığıyla "halkına" hitap ediyor diye,
kendisini lady okullarında filan mı okudu sandınız?
Ahhhh benim iyi yürekli,
aziz milletim!!
Kendi dar çerçevesi içinde yetişmiş,
vizyonsuz insanları baş tacı edersen,
bu insanlardan gelecek çapsız açıklamalar karşısında da şaşkınlığa düşersin tabii.
Yani..

Bu arada bi şiy fark ettim..
İnsanlar şişman olduklarını kabul etmeye çok meyilli.
Mesela birine alkolik olduğunu kabul ettiremezsin
ne biliyim uyuşturucu bağımlısı olduğunu kabul ettiremezsin,
"ben istesem bırakırım" der mesela
ya da "sen şu konularda hatalısın" desen,
cevapları "katiyen ve ne münasebet!" tir de,
herhangi birine
- özellikle kadınsa-
"sen bu aralar kilo mu aldın ne?"
ya da
"biraz fazlalığın var sanki "deseniz,
direkt kabul eder,
"evet ya çok kilo aldım bu aralaaaaaaıııırr" diye yakınır!
En fazla,
"yok canım, öyle mi?" filan diye geçiştirse de soruyu,
eve gidince kendini bi aynada kontrol eder kesin..

Şişman olabilme ihtimalimizi çok çabuk kabulleniyoruz.
Di mi?

PS : Bugünlük yazı kısa oldu,
idare edin.
Bu arada bu hafta gidecek iyi film yok gibi?

1 yorum:

atalet dedi ki...

ben bu kızın cidden bir fenomen olarak incelenmesinden yanayım..
okudum da hakkında biraz..
hatta ataletçe bir gözlemler silsilesi de edindim..
ama orda bıraktım sonra..
son kararım..
çooook canı sıkılan bir kadın olduğu =)
sinema olmaz mı..
zincirbozan var ya.. gördün mü??
sayın dönem başbakanımız bile..
%98 gerçek dedi=)