2.02.2007

CUMA SABAH POSTASI..


Merhaba..Takip edenler bilirler,
alpernatifin müthiş fikşın şeysi,
dedektiflik tefrikası,
"di end" dedi bugün..
( tühh beee )
Esasında hikayenin güzel insanı,
süper bombası bendimmmm,
- herkes kendisi olduğunu iddia etse de –
başrol bendim..
Bendimmmm di miiii..
İlk bölümde ölüp gitmeseydim,
çok canlar yakacaktım daha..

***

Gerçek cinayetlere geçmek lazım belki burada biraz da..
Dink'in katil zanlısı Samast var ya..
Hah işte o!
Yakalandığında kahraman muamelesi görmüş..
Jandarmalar ve polis şefi,
kol kola bayraklı fotoğraf çektirmiş..
Yorum yapamiiiciiiimm,
sizlere bırakıciiimmm...

***

Bazen benim şu yamacımdaki fotokopi makinesi olmak istiyorum..
Çünkü hiç yalnız kalmıyor..
Sabah 8:30 olur olmazzz,
hooop herkes başında..
Sıra bekleyenler filan..
Bir yeri bozulsa,
anında bütün millet telaşlanır,
Yok servis gelmeden dokunmayalım filan..
Ulan biz burada bir haftadır hastayız be!!!!
Pehh!!

***

Dün akşam biz yine buluştuk iş çıkışı..
Önce Mc’ te atıştırdık biraz..
Sonra Ekvator’ da Galatasaray maçının ilk yarısını izledik..
İğrenç oynadığımız için ben biraz sinirlendim tabii,
ama eksi bilmemkaç derecede buna da şükür demek lazımdı belki..
Bu arada aklıma geldi,
eskiden TRT Hava Durumu’ nda,
hiç "eksi" denmezdi..
Her şehir için için ayrı ayrı "sıfırın altında 1" filan diye sayılırdı...
Hala yapıyorlar mı merak ettim..

 

2 yorum:

kemiktozu dedi ki...

Gerçek katilin durumu daha bi komedi sanki..Gülünemeyen cinsinden tabii ve şu an tv de..Başrol tabii ki sendin sen olmasan dizi olmicekti zaten :)
Üstelik üstünde chanel 30000 voltluk bakışlarla öldün..
Benim gibi kaşarelini süremeden saçbaş darmaduman elinde süpürge ölmedin..Ühüü :P

Her gezmen güzellikle başlayıp ööle bitsin :)

alpernatif dedi ki...

Sevgili sarışın başrol bombam
Seni öldürmeye hiç gönlüm razı değildi ama
Pulp fikşınlarda femme fatal erken ölür
Sevgiliyle barışmana sevindim