27.02.2007

BİLOKUMU KAPATMAYIN KARDEŞİM YAZAMIYOZ ALLA ALLA....


Efennim,
bugün müdürümüz pek bi sinirli..
Benim de geç kalacağım tuttu..
Hep öyle olmaz mı zaten?
Yarın 8:30’ da damlamam lazım..

Az önce su almaya kaltım yerimden,
hemen döndüm ama..
Kapıdan girerken suratıma
"neden sen de herkes gibi odamızın nadide köşesinde duran suyumuzdan içmiyorsun da kalkıp gidiyorsun" der gibi baktı
Ben de
"çünkü ben yaz kış ancak soğuk su içebiliyorum, onu da mutfaktan alabiliyorum" der gibi baktım..
Bakıştık yani..

Bu arada bizim işyeri tüplü..
Yanlış anlamayın,
LPG’ li alet gibi gazı verince gitmiyor..
Doğalgaz olmasına rağmen mutfağa bağlanmamış,
ocak bildiğimiz ev tipi tüple çalışıyor..
Az önce su almaya gittiğimde,
bu tüplerden birini arka kapıya dayamışlardı açık dursun diye..
O an karar verdim,
bi gün tüpçülerle ilgili bi yazı yazıcam..
( alakaya maydonoz? )

Efennim gelelim günü haberlerden birine..
İngiltere’ de lise çağında hamile kalmak moda olmuş!!!
Evet yanlış duymadınız, moda!!
Bizim kızlar,
kazara evlilik öncesi hamile kalsalar,
ailemiz duyacak diye kendilerine dünyayı dar ederler..
Bakınız,
neymiş?
Kendinizi sıkmanıza hiç gerek yokmuş..

Benden duymuş olmayın bu yılın trendi kırmızı rujmuş!!
Kıpkırmızı dudaklarla gezecekmişiz
( ben şimdilik inanamasam da )
Bi gün gittim kendime,
kırmızı güzel bir ruj aldım..
Öyle cart kırmızı da değil..
Bordomsu bi şey..
Sürdüm ama..
Zaten cildim beyaz,
dudaklarım da kalın olunca,
beyaz üstü kıpkırmızı bir öbek oldu suratımda..
Tamam güzel,
ama çok fazla,
çok göze batar,
sahneye mi çıkıyorum diyip daha dışarı adımımı atmadan sildim..
Şimdi o kırmızı ruj evde öylece duruyor..
Belki de bu modayı duydu da,
kıs kıs gülüyor.
İçinden "ben seni nasıl ele geçireceğimi biliyorum" diyor..
Bilemiyorum,
göreceğiz!!

PS : Sharquteri’ den yorum aldığıma çok sevindim,
yeni yorumlarını özellikle de yeni yazılarını takip ediyorum
- hergün tıklamak suretiyle -
kemiktozu kepenkleri indirmişti, artık yorum da yazmıyor,
tamamen kayboldu :(
alpernatifin sayfasında da,
google arama bilgilerine benzer yazıda,
benim hakkımda dişe dokunur doğru dürüst bişiy çıkmamış..
Üzüldüm :(





2 yorum:

keşkül dedi ki...

Ay ay burdayım burda.. :)
Syfa şimdilik kapalı , ama açıcam..
Düşüncem şuydu..Yazı yazmayıp milletin sayfasına salça olucaktım ama bu müthiş haberi alan arkideşler nedense tek tek yalan oldular :P

Kırmızı ruj çoktan moda bildiğim kadarıyla..
Yazılarını okuorum da bu aralar gelgitlerdeyim ..
Ama..Buralardayım :)

alpernatif dedi ki...

Ama üzülmeeeeeee
Valla suçum yok
Google a nickleri girdim
çıkanı kopyaladım