9.01.2007

GENELLEMELERİ SEVMİYORUM!!! ( Kısa Yazı.. Walla!!.. )


Bu arada saat 3...
"ne arada" demeyin..
Bu gariban yazının,
Kendince bi "başı" vardı..
Ama sistem sağ olsun,
Kendisini silip attı.
"silip" kelimesinin 3. harfini değiştirerek,
daha doyurucu bi açıklama yapardım ama,
yapmıyorum,
hala biraz hörmetim kalmış demek ki..
 
Her blog yazarının en az bi kere başına gelmiştir,
bu yazıların uçması hadisesi.
"ee sen de word’ de yaz be kızım!" diyorsanız,
zaten şu an word’de yazıyorum bunları...
 
O değil de,
aklıma bi şey geldi..
Saçı dökülmüş insanlara,
neden "keller" diyip onlara ayrı bi grup muamelesi yapar ki herkes?
Saçlarıyla ilgili ortak bi özellikleri var diye,
bu şahısların bütün huyları filan birbirine benzeyecek zannederler..
 
Karadenizlilere de yapılır bu...
Bi Karadenizli görülünce hemen espri patlatılır,
sanki bütün Karadenizliler espri kaldırmak zorunda!!
Belki hoşlanmıyor adam,
devamlı gülmekten ve güldürülmekten?
Tabii benim şu ana kadar tanıdığım bütün Karadenizliler
acayip hoş sohbet,
mükemmel Temel fıkraları anlatan insanlardı,
o ayrı..
 
Ama hadi diyelim onlar bir coğrafyadan,
bir kandan geldikleri için ortak özellikler taşıyorlar.
Keller neden böyle olsun ki?
Yok efendim keller çok esprili olurmuş,
yok zeki olurmuş,
yok zengin olurmuş,
yok saçıyla ilgili espri yapanlara hiç kızmazmış,
en çok kendisiyle dalga geçermiş..
Yok ya!!
Alla allaa...
Rahat bırakın insanları kardeşim!
 
Bu anlamsız genellemelerden biri de,
sarışınlar için yapılır ama,
sarı saçlarımdan ben suçlu olduğum için pek alınmıyorum üstüme...
Yoksa yıkmıştım ortalığı!!
 
 
PS: Bu yazı tamamen genellemeye maruz bırakılan insanların rahat bırakılması için yazılmıştır.
Kimseye kastım olduğundan değil..
 
Ooooo sen Trakyalı mısın?!!
Ooooo Laz!!
Ooooo Sarışın!!!!
Oooooo borsacı!!!
Ooooo Cimbomlu!!
vs vs filan diye,
kendilerince sevimli cümleler başlatıp,
bu genellemelerden birine sığdırdıkları insanlar hakkında espriler yapmaya çalışanlara kızıyorum!!
 
İnsanları sınıflandırmayalım,
di mi ama?
 

 

 

Hiç yorum yok: