5.01.2007

BU DA BİZİM EV!!


Yılbaşında bizim ev kadar süslüsü,
herhalde yoktu..
Bu iş için özel süslenmiş bi cafeden farksızdı..
 
 
Tabii ben fotoğrafta pek iyi yansıtamadım.
Onun için biraz açıklama yapayım..
Sol üstteki resim dış kapımız..
Yani eve girerken her tarafı ışıklarla çevrili,
tepesinde de çan olan bi kapı karşılıyor sizi..
( ben o kadar büyük resim çekmediğim için,
fotoda sadece çan gözüküyor )
Yanındaki resim de,
kapının içten görünüşü..
Görüldüğü gibi koluna kurdaaaaleee gibi bi şiy bağladık..
 
Sonraki iki resim,
evin bilimum köşelerine yerleştirilmiş çiçeklerden 2 örnek..
Ki fotoda belli olmuyor,
içlerine yılbaşı süsleri,
yapma kelebekler filan eklenmiş..
 
Bebekli fotomuzdaki Noel bebek
( zannederim kendisi 2007' yi temsil ediyor )
evde süsleyecek yer kalmadığından,
bi lambanın üzerine oturtuldu.
Tepemizden gelene geçene gülücük atıyor..
 
Son olarak da,
50.000 kere resmi küçülttüğüm için
ihtişamı kaybolmuş yılbaşı ağacımız seçilmekte..
Aslında üzeri o kadar süslü ki,
artık süs asacak yer kalmadı,
düşünün.
 
Bu süslerin üzerine,
bi de yanıp sönen renkli ışıklardan astık..
Diyorum ya camdan biri görse,
"aa yeni cafe açılmış" diye dalacak içeri..
 
Bunların dışında,
fotoğraflayamadığım bir çok süs de bulunmakta..
Bütün kapıların etrafı kulis masası gibi,
ince küçük ışıklarla çevrili mesela..
Kapı kollarında,
duvarlarda,
sepetlerin içinde filan abuk sabuk süsler var..
Bi de ağacın altında,
süslü şapkalar filan..
 
Bu kadar süse,
şu evde kaç dk oturup da bunları seyrettin,
tadını çıkardın diye sorun?
İnanın 10 dk.' yı bulmamıştır..
 
***
 
İçimde garip bi sıkıntı var.
"aaayy bu lafı söyleyip bizim de içimizi bayıltma"
dersiniz biliyorum..
Bu yüzden şu palyaço maskelerimden birini takıp geliyorum..
 
***
 
Sevmenin türlerinden bahsetmek de,
hoş olabilirdi aslında..
"kimse bu kadar sevemez" benzeri bir yazı okudum az önce..
Kim kimi ne kadar sevebilir,
saçlarınızdan tutup,
gezdirmek isterdim kafalarınızı,
gerçekten sevmenin ulaşabileceği uçurum diyarlarında,
bakın diye aşağılara..
Korkarsınız diye vazgeçtim..
 
 

Hiç yorum yok: