28.04.2009

Münevver için..


yok..
yazmayayım ya da sinirlenmeyeyim diyorum ama olacak gibi değil..
bu konuları görmezden gelemiyorum..
yeni yılın ilk sabahı,
neşeli şekilde yataklarımızdan uyanıp yüzleşmek zorunda kaldığımız:
“doğalgazdan zehirlenen gençlerin üstleri çıplaktı “
tavrının eşi, ekürisi, sevdiği bir görüş daha “ gündelik “ hayatımızda kendine yer edindi:
- ee sahip çıksalarmış kızlarına.

evet.
kafası kesilip gitar kutusuna konularak çöp kutusuna atılan,
yani cesedi 2 parça! halinde bulunmuş 17 yaşındaki gencecik Münevver Karabulut’ un ailesi kast edilerek,
Celalettin Cerrah tarafından bu cümle sarf edilebildi.

kendi kızı aynı şekilde öldürülmüş olsa,
ve birisi çıkıp “ sahip çıksaydın kızına “ dese,
kendisi ne tepki verirdi acaba?
benim kızıma öyle bir şey olmaz derdi mutlaka.

büyük bölümü vakit okuyan bir grup insana göre,
17 yaşında bi kızın giyinip süslenmesi,
erkek arkadaşının olması ( neeeaaaaaaa erkek miiiaaaaaa?? )
hele hele o kişinin evine gitmesi ( ne işi var bi erkeğin evindeeaaaaaaaa)
filan Allahım ne büyük suç, ne büyük hata!!!!
o zaten ölmeyi hak etmişti diyecekler de,
hesapta aileyi suçlayarak örtüyorlar nidalarını:
- en azından bundan sonra günah işlemeyecek,
diyerek.

hayır geçtim empati kurmanızı,
biraz kafayı çalıştırmanızı.
zaten tek hücreniz olduğu için onu da düşünmek gibi boş! işlere ayıramamanızı anlıyorum da,
o zehirli fikirlerinizi “ haber yorum “ vs kisvesi altında atmosfere saçmayın bari. iğrendiriyorsunuz beni


Hiç yorum yok: