17.04.2009

haz testi ve hayat döngüsü..


haz testinde, 120 PQ çıktı bende..
100 üzerinden..
haz alabilitem yüksekmiş..
dondurma yaparsam,
heykel yaparsam
bir de dans edersem daha da haz alabilirmişim…
hayattan..

vizemden haber yok..
pasaportum yatıyor konsoloslukta kuzu kuzu..

Canan Tan’ ın kitabına başladım..
tahmin ettiğim gibi hoşlanmadım..
( hesapta ben son aldığım kitapları uçakta okuyacaktım )..
ama bitireceğim..
ve son sözlerimi bitirince söyleyeceğim…

hafif - komik bir şeyler izleyelim diye aldığımız “ Kasaba’ nın Yenisi “ DVD’ si,
berbat çıktı.
yok DVD çizik falan değil..
film berbat..
öyle ki 35. dk sonunda,
sesini çıkarmadan filmi izler gibi yapan sevdiceğe dönüp:
- beğendin mi sen bu filmi, dedim.
- ( tereddütle ) beğenmedim, dedi.
- ben nefret ettim..
- ( rahatlayarak ) evet yaa, çok salak filmmiş..
- yalnız sonunu da merak ettim..

dedim..
ve filmi 32x hızıyla ileri sararak 5 dk.da filan izledim.
pişman değilim :)
aslında böyle bir şey yapmak adetim değildir ama ne bileyim,
bütün akşamımı bu filmle geçiremezdim!

ha, izlemedin de çok faydalı bir şey mi yaptın derseniz,
evet,
Resident Evil oynadım PS3’ te..:))))
walla blu ray başka bir şey güzel kardeşim..
o kadar söyleyeyim..

bu akşam da çok büyük bir aksilik çıkmazsa Lost izleyeceğim,
teori üreteceğim..
biraz da kitap okuyup uyuyacağım..
işte benim görkemli hayatım!



Hiç yorum yok: