19.03.2009

gece sözleri...

daha en baştan bir masal kitabı hediye ettiği için bana,borçlu muyum anneme bilmiyorum..
tek bir satırını okumadım ama saçlarımdan masal tozları damlıyor hala..
çünkü ben o diyarlarda yetiştirildim..

büyük ve yeşil evet, hayalim..
ama içinde çok başka maviler de var.
kimilerini gördükçe içim erimiyor değil..
özellikle basıp gidebilenleri..

zerre zerre sıkıştığını hissediyorum içimde ruhumun..
çok değil 3-4 yıl önceydi hepsi..
dönüp bakarsam namerdim demiştim oysa..
dudaklarımı ısırmayı hiç sevmem ama bana bunu da yaşattın..
özlediğim öyle çok şey var ki, rüyalarımda karşılaştıklarımın tek anına bile katlanamazdın..

bana hükmetmek ya da sahip olduğunu sanmak yanılgısındaki küçük adam da arkamda..
bir cam kadar uzağımda..
keşke tümü sonsuza kadar yok olabilse..

evli,kendinden biraz genç ama çok da toy olmadığını tahmin ettiğim birine gönlünü kaptırmış,2 çocuk annesi birini tanıyorum..
itiraf değil ama ima ediyor bunu..
yaptığının hem bilinmesini istiyor hem de hala içinde bulunduğu güvenli havayı solumayı..
bunları okusa ondan bahsettiğimi anlar belki..
boşanmak daha kolay oysa..

ağlama yavrum..
bu saatte çekilmiyorsun..
hangi komşu olduğunu bile kestiremediğim ailelerden biri..zamanında verdikleri " çocuğumuz olsun " kararının ceremesini ben çekiyorum..
ağlama..n
oolur ağlama, çocuk düşmanı ilan edileceğim..
halbuki değilim,ama gerçekten bu saatte çekilmiyorsun..

sabah gidilecek işler,yapılması gerekli düzineler de beni hiç cezbetmiyor hatta..
zorunluluk kelimesinin z harfine bile tahammülsüzüm..
sonuna vardığımda yalnız olmak istemiyorum lakin sevdiklerimi yanımda tutabilmek için katlandığım külfet çok mu?
fazlasıyla..
fedakar bir ceddin evlatlarıyız ne de olsa..
indigo olmak ister misin diye soruldu mu sana derseniz cevabım hayır..
fakat doğum tarihime göre indigo grubuna giriyor olduğum okundu küçükken suratıma..

o kutlu gün gelsin de,
dünyayı kökünden ve istediğim biçimde değiştirebileceğim kadar büyük olan ulvi gücüm çıksın diye ortaya,
elimde kırık bir oyuncak tren,
pencerelerde bekliyorum hala..

Hiç yorum yok: