19.03.2009

Brad ve Angie...


bugün bu konuda yazan pek çok kişi olacaktır belki ama,
konu güzel,
o yüzden benim de değinmeden geçemeyeceğim bir hadise:
biricik Angelina’ nın büyük Brad Pitt tarafından aldatılması hadisesi.

“ glamorous “ çift olarak gözümüze göründüler çoğu yerde evet..
bir “ eski Hollywood zamanları ihtişamı “ ile gezindiler,
bütün törenleri – mekanları güzellikleriyle süslediler.
yetmedi üzerine dünya tatlısı çocuklar evlat edindiler
ve biyolojik çocuklarını dünyaya getirdiler..

evlenmediler..
ama ortak soyadlarını çocuklarına verdiler..
dünyayı gezdiler..
yardıma ihtiyacı olanlara yardım ettiler..
ne kadarı reklam içindi bilmiyoruz ama kaliteli zaman geçirdiler..

muhtemelen Brad Pitt’ de gözü olanların,
“ artık bu ilişkinin üzerine bir şey koyamam ben,
daha üstünü yaşatamam,
o yüzden bir kenara çekileyim “ dedikleri zamanlardı..

evdeki 6 çocuğun en küçükleri olan ikizler yataklarına uzanmışlardı..
uyukluyorlardı..
belli ki diğer herkesin de o sıralar yapacak işleri vardı..
Angelina’ mızınsa “ ekmek parası “ için dışarıda olduğu bu saatlerde,
Brad Pitt’ le çocuk bakıcısı arasında o meşum yakınlaşma yaşandı..

yakınlaşmanın derecesini bilmiyoruz ama,
haber doğruysa,
Angie akciğerlerini parçalarcasına bağırıp Brad’ i sağlam şekilde tokatladığına göre,
“ basıldıklarında “ çok uygun bir durumda değillerdi.

bana göreyse olayın asıl “ çocuk bakıcısı “ kısmı ilgi çekici.
yani bir filmde senaryo şeklinde karşımıza çıksa bu,
“ hadi canım böyle klişe mi olur, katil de uşak zaten “ deriz..
diyebiliriz..
yani..
şakaysa hiç komik değil, gerçekse çok komik bir mevzu bu.
fakat habere göre maalesef doğru..

yetmezmiş gibi zamanında Jude da Sienna’ ya yapmış bunu..
Allahım, ne zamandan beri bakıcılık böyle “ gözde “ bir meslek oldu..
gözdelik burada şu anlamda tabii:
hani hareme genç biri gelir de,
valide sultanların hakimiyetini bir günde bitirip,
padişahın iplerini eline geçirir..
bu hatunlar da genelde “ yeni gözde “ olarak nitelendirilir.
onun gibi..

fakat bu gözdelerle ilgili benim teorim şuydu:
bu hatunlar genelde “ devşirme “ olduğundan,
efenim bir italyanın, bir ukraynalının güzelliğini
ve “ oyun “ kültürünü ilk defa karşısında gören sultanlar,
sudan çıkmış balığa dönüyorlardı..

ancak Brad için aynı durum söz konusu değil..
dünyanın en beğenilen kadınlarından biriyle beraber olması yetmezmiş gibi,
ülkeler genelinde yaşayan kadın nüfusu içinde kendisini reddedecek kadın sayısı oldukça sınırlı..
“ hmm, so you brad pitt?
that don’ t impress me much “ diyenlerin bile,
karşılarında görseler ne tepki verecekleri tahmin edilebilir..
biraz yaşlandı filan belki ama,
kabaca seçeneklerinin birkaç milyondan fazla olduğu hesap edilebilir..

ee?
bir tarafta muhteşem Angelina Jolie
diğer tarafta milyonlarca muhteşem hatun daha varken,
neden illa o çocuk bakıcısı?
bu erkek tembelliğine bir kanıt mı?
“ ne uğraşacağım milleti ayartmakla, elimin altındakiyle yetineyim “ dediğinin ispatı mı?

ya da bu dadı,
harbiden angie’ yi bile gölgede bırakacak muhteşem bir yaratık mı?
bilmiyorum, bilemiyorum..
ama bugün,
“ belki benimki beni aldatmıyordur “ diyen bir çok kadının derin bir umutsuzluğa kapıldığını düşünebiliyorum..
Angelina bile aldatıldıysa, şeklinde..

mevzuya bir de Angelina tarafından bakmak lazım..
kendisi bilindiği üzere özgüveni tavan yap(tırıl)mış biri..
hem kendisi hem çevresindekiler tarafından..
hoş, bu çift hakkında
“ Angie doğumgünü sürprizi olarak Brad’ e bir model getirmişti.
kız sürpriz bir şekilde dolaptan çıktı ve birlikte yatağa girdiler “ şeklinde haberler çıkmıştı.
yani hem güzel hem de “ özgür(!) “ bildiğimiz bir abla kendisi..
ama bu olaya bağıra çağıra çılgınca bir tepki verdiğine göre,
üzülmüş demek ki.
belli ki özgüveni zedelendi..

ben bir hemcinsi olarak ne olursa olsun empati kurmadan yapamıyorum bittabi..
eskiden yaptığı “ çılgınlıkların “ boyutuna bakılmaksızın,
son yıllarını hangi duygu içinde geçirdiği düşünülmeli.
belli ki artık durulup düzgün bir hayat kurmak istemişti.
bunun için de “ zirvede “ bırakmalıyım diyerek kendine Brad’ i seçmişti.
bizim şu an kurduğumuz empatiyi o zaman kuramamış,
Jennifer Aniston’ ı yıkma pahasına,
Brad’ in evliliğini bozmaktan çekinmemişti.
dolayısıyla anneannelerin olaya “ yuva yıkanın yuvası olmazmış “ şeklinde yaklaşacağı,
Jennifer’ ın da içinin yağlarının eriyeceği kesin gibi.
Jenny’ yi günahım kadar sevmem ama kabul,
zamanında bu kadar üzülmeyi hak etmemişti.

şimdi aynı yıkımı,
hatta daha fazlasını Angelina da yaşıyor gibi..

“ gibi “ diyorum çünkü olayın asparagas olma ihtimali de oldukça fazla..
gündem yaratmak isteyen magazinciler bu yönteme başvuruyorlar sıkça..

ya da olay gerçekleşti, ama gerçekten Brad’ in anlattığı gibi gerçekleşti.
belki de Brad ciddi anlamda masum bir boyun masajıyla
- tamamen giyinik halde -
bakıcının ağrılarına dayanmasına yardımcı olmak istemişti.

dün sevdicekle bu olayı konuşurken aramızda şu konuşma geçti:
- ( ben ) : yok ya Brad Pitt yapmaz öyle şey..
- ( sevd. ): yapmış işte..
- asparagastır.. ya da gerçekten sadece masaj yapıyordur..
- bana bu kadar güvenmiyorsun yemin ederim!

ee güvenmem tabii.
insanın “ aldatılan “ durumunda kendisinin olduğunu sanmasıyla,
olayın ABD’ de 2 celebrity arasında geçtiğini düşünmesi karşısındaki tutumu bir olabilir mi?

birinde kurban angie,
diğerinde bizzat benim, kendimim!!
ciddi şüphelerim olmazsa asla dır dır etmeyi sevmem ama,
içime kurt düşerse de olayı didik didik ederim..
çünkü salak yerine konmayı kolay kabul edebilecek biri değilim..

“ aldatan kendini aldatır,
hem beni kaybetti salak,
kaybeden o! “ rahatlığı içinde olamayabilirim..

evet yapılacak şey tek:
çeker giderim.
ama uzun süre de bu ihanetin acısını çekerim..
karşımdakiyle ayrıldığım için değil,
insanlık anlamında böylesine hiç yerine konduğum,
kandırıldığım,
arkamdan dolaplar çevrildiği için.

düşünmek bile istemiyorum..
keşke bu,
dünya üzerindeki son aldatma vakası olsa diyorum..

çok şey mi diliyorum?

Hiç yorum yok: