11.09.2007

BÖYLE BÖYLE...


hepsini tek tek alınlarından öpmek istediğim sevgili okuyucu kardeşlerim,
hafta sonu yazı eklememiş olmanın mahcubiyetiyle önce bir sorayım:
nasılsınız?
ben güzel
ve güzel olduğu ölçüde hızlı bir viikend geçirdim.
ancak "şuraya gittim bunu yaptım" filan tarzında anlattığım haftasonlarına nazaran,
daha basit,
sade
ve koşturmacasızdı.

2 günümüzü de arkadaşlarımızla beraber geçirdik.
cumartesi günü Taksim’ deydik.
beraber yemek yedik,
oyun oynadık
ve acaip kahkahalarımız yüzünden sürekli "etrafımızı rahatsız ediyor muyuz" korkusuyla irkildik..
Allah’ tan tenha bir cafeydeydik.

pazar günü bu korkularımızı bir nebze olsun azaltmak için,
bizi evlerine davet ettiler.
henüz yeni evli olduklarından,
evlerine ilk gidişimizdi.
( 11 ağustos itibariyle evlenmişlerdi ya hani. hah onlar işte! )

evleri çok şeker ve sadeydi.
girer girmez sevdik,
içimiz ısındı.
biraz sohbet edip yemek yedik,
daha sonra da tabii ki oyun faslına geçtik.
yalnız sevgilimle ben oyun oynamaktan çok şarkı söylemeyi tercih ettik.
( belki böylece konu komşuya "biz geldik" demeyi istedik? )

ara ara DVD’ den,
daha önce izleyip de beğendiğimiz filmlerden bölümler seyrettik,
biraz Queen’ in Budapeşte’ deki muhteşem konserinin DVD’ siyle oyalandık,
büyük bölümünde de F1’ ı takip edip,
Massa’ nın durumuna hayıflandık.

pazar günü de böylece daha bi aile ortamında,
daha bi sıcak geçti.
bize de taraflarından sık sık artık evlenmemiz salık verildi.
yalnız sevgilimin elinde kumanda,
haberler arasında durmadan zaplayan halleri
"bak vazgeç istersen evlenmekten,
tipik bir zapping kocası olacak seninki" uyarıları almama sebep oldu.
ben de,
bi süre düşünceli gözüktüm.
ama aslında pek de umrumda değildi.

akşam olup da evimize dönerken,
içimize garip bi hüzün çökmüş gibiydi.
çünkü 5 gün görüşemeyecektik.
( artık haftaiçi görüşemiyoruz da! )
sonra evime gidip 1 bölüm Heroes izledim.
biraz da spor programları arasında gezindim.
Konu genelde Malta maçı ve basketboldaki rezilliklerimizdi.
tat vermedi.

zorlama bir şekilde yatağa gittim.
ancak çok zor
ve geç bir saatte uykuya dalabildim.




Hiç yorum yok: