19.08.2008

baş dönmesi?


her an aynı enerji seviyesinde olmayı beklemiyorum bittabi,
lakin bugüne başlama biçimim tek kelimeyle rezildi.

sabah.
saatin alarmına bi tekme savurup
“ 5 dakka daa yaa “ ciyaklayacağım sırada,
burnuma fışkırırcasına dolan
ve o sırada daha evimizi tamamen sardığından habersiz olduğum,
soğan – sarımsak benzeri koku,
tüm dengemi alt üst etti.

uyku sersemi kalkıp,
mutfakta,
dolapta,
sebzelikte ne varsa bol bol,
içime çeke çeke kokladım.
( iyi halt ettim! )
bir şey bulamadım.
sonra evde soğan sarımsak bulundurmadığımızı hatırladım.
akşamdan kalmış bir yemek de yoktu,
kısacası bi yiyecek kokusu değildi bu.
tam 10 dk bütün o havayı içime çektikten sonra aklıma geldi :
bu kaynağı görünmeyen sarımsaksı koku doğalgaz olabilirdi!

sevdiceği çağırdım,
ona da durumu anlattım,
“ öyle bi şey olsa kalkamazdık, ölürdük “ filan dedi.
ama belki sızıntı henüz başlamıştı ve
sonuçta biz de kendi kendimize uyanmamıştık,
belki hayatımızı kurtaran saatin alarmının bizi erken uyarmasıydı?

evden çıkıp işe yetişmek için az bir vaktimiz olduğundan,
kokunun kaynağını araştıramadık,
sadece mutfağın camını aralık bırakmakla yetindik
( o da üstten 15 cm filan )
ve evden çıktık.

taksiye atlayıp işe geldim.
ama iyi miydim?
değildim!
ya psikolojik,
ya pazartesi yorgunluğundan
ya da harbiden zehirlendiğimden,
bilmiyorum ama,
bir başım dönüyor,
bir midem bulanıyor,
hele gözlerim nasıl kararıyor,
3 metre ileriyi göremiyorum.
bir korku bir telaş
ama hastaneye gitmek de istemiyorum,
çünkü ayaktayım,
bayılmadım,
belki birazdan düzeleceğim
ve boşuna işten izin alıp,
bir sürü para bayılıp,
bi dolu iğne yiyeceğim diye düşünüyorum.
( üstelik tek başıma! )

bi de bi “ back-up “ üyeliğim var benim.
bari onu arayayım dedim.
doktorla konuştum.
hemen hastaneye gitmeniz lazım diyor.
“ ya tamam başım ağrıo filan ama sonuçta ayaktayım,
zamanla etkileri azalarak düzelmez mi? “ diyorum.
siz onu bilemezsiniz,
mutlaka gidin,
evde başka birisi varsa o da gitsin filan diyor.
tam 3 kez de ambulans göndermemizi ister misiniz diye soruyor.
hayır istemiyorum,
görüş istiyorum
ama görüş benim istediğim yönde gelmiyor.

bu şekilde bütün gün savaş verdim.
bir sürü sağlık sitesine girdim
ve bu CO zehirlenmesinin 48 saat sonra bile pat diye adamı diğer tarafa götürebileceğini öğrendim.
“ kandaki oranı az bile olsa “ diyo bi de..
uyuz site..

şimdi hala başım ağrıo,
görüşüm de tam düzelmedi.
eve gidince neyle karşılaşacağımı bilmiyorum.
ya yine koku varsa?
sevdicek de geç gelecek..
tek başıma servis mervis de çağıramam o saatte..
babam da bodrum’ da tatilde..

korkuyor muyum ne?


Hiç yorum yok: