6.07.2007

KISA...


selamınhello guys!
hav ar yu inşallah?
guut guut..
hayatgibi' niz gördüğünüz gibi kafayı yedi,
iş – güç sıkıntı vs..

lakin güzel şeyler de oldu bittabi,
dün sefkili annem ve babam bana bir adet,
en Toshiba’ sından laptop aldılar ki,
sevindirikliğim henüz geçmiş değil..
( boy boy resimlerini koymuyorsam oğlumun,
görgüsüzlük yapmak istemediğimdendir.
asaletim sınırlarına bakınız! )

ayrıca bugün sevgilimle tanışma yıldönümümüz ki,
"çıkmaya başlama" yıldönümümüz de 9 Temmuz’ a denk gelir,
yani 3 gün sonraya,
ehehehe anladınız siz onu :)
bu vesileyle kah mutlu,
kah kafa göz yarmalı yıllarımıza da bir selam çakmak isterim huzurlarınızda.
( çaktım bile )

önümüzdeki hafta hiç vakit geçirmeden,
TC kimlik numaramı yazdırmam gerekiyor nüfus cüzdanıma.
aksi takdirde oy kullanamayacakmışım.
siz de bilmeyenler olabilir diye bu bilgiyi iletin yakınlarınıza.

şimdilik bu kadar diyip huzurlarınızdan ayrılırken,
güzel bir haftasonu geçirmenizi öğütlüyorum size kendi adıma.
eve tıkılıp kalmayın.
bütçenize göre bir plan yapın.
en azından çıkın bi Boğaz havası alın.
( ya da yaşadığınız yerin havasını )
bi de sevdiğiniz bi insan için bi sürpriz yapın.
pazartesi de bana anlatın.

hadi bakalım.


1 yorum:

atalet dedi ki...

ben hafta içi aldım havamı..
hele bi de sabah yağmuru keyfi yaptım.. sorma..
veeeeeee..
hafta sonu da yapıcam elbet..
kutlayalım o zaman lepini topunu ve de 9 temmuzu =)