13.07.2007

GİDİCİ..


Nasılsınız bakalım?
Ben yoğun bir şekilde çalışmaya devam ediyorum.
Yarın yıllık iznimi kullanmaya başlayacağım
( kısmetse )
Yalnız toplam 2 hafta olan iznimin 1 haftası ortak çalıştığım bi adamla
çakıştığı için,
iznimi tam ortasından bölüp,
işe dönüp,
bir haftasını daha sonra kullanmak gibi bir direktif aldım müdürümden.
Dünya başıma yıkıldı tabii.
Şimdilik,
iznimin bir gününü çalışarak geçirmeye karşılığında onu ikna etmiş gibiyim.
Ama sonuçta ne olur şimdi tam olarak bilemiyorum.
Stres içindeyim.
Annemler şu an Bodrum’ da.
Ben sanırım bu izni de İstanbul’ da geçireceğim
( sevgili durumundan ).
Zaten seçim de var.

Bu arada ADSL bağlatabilmek için yeni telefon hattı başvurusu yaptığımı yazmıştım ya,
bizim evin yakınındaki telefon kutusunda yer olmadığı için,
işim uzadı.
Yeni kutu talep edilmesi gerekti.
Aradığımda,
"5 – 10 gün içinde hallederiz" diye yuvarlak bir cevapla geçiştirildim.
Bir de iş çabuk bitsin diye çarşamba günü yarım gün izin alıp,
oradan oraya koştururken ne sıcak çarpmaları geçirmiştim,
hepsi boşunaymış.
( hani bu telekom özelleşmişti?
"devlet kapısından" beter süründüm walla )

Kısacası evde şu an ADSL olmadığından,
işe de gelmeyeceğim için bu aralar bloğu pek sık güncelleyemeyebilirim.
Gittiğim mekanlarda wireless filan bulduğum zaman
- ki artık her yerde var -
kısa birkaç yazı yazıp,
benim için çooooook değerli olan yorumlarınızı değerlendirebilirim.

Şimdilik bu kadar..
O zaman,
görüşmek üzere diyelim..




2 yorum:

sarkuteri dedi ki...

yazın istanbul boş olur diye hatırlıyorum. umarım patrona rağmen keyifli bir tatil geçirirsin.

atalet dedi ki...

kolya gelsin..
keyifle geçsin iznin =)