20.03.2013

Les Miserables


bu akşam Les Miserables'ı izledim.
hayran kaldım, mahvoldum, etkilendim!

bir saattir youtube'dan şarkılarını farklı ülkelerde farklı sanatçılar nasıl yorumlamış onu araştırıyorum.
hangi birini sayayım?
look down'u mu empty chairs at empty tables'ı mı,
do you hear the people sing'i mi?
i dreamed a dream'i nasıl unuturum ya da one day more'u?

müzikal böyle olur desem abartmış mı olurum bilmiyorum.
çocukluğumda okuyup hüngür hüngür ağladığım bir kitap olmasının da etkisi vardır belki bilmiyorum ama.

" ben sefilleri sevmiyorum " diyenlere oldum olası sinir olurum zaten.
bu filmi de sevmeyen bana gelmesin,
bana söylemesin,
kendi içinde sevmemeye devam etsin.

bu arada bu film varken ya da başka herhangi bir film varken Argo'ya Oscar verenlere selam ederim.

iyi geceler :))

Hiç yorum yok: