29.12.2006

ANNEMLER GİTTİ BEN İSTANBUL' U BEKLİYORUM!!


Annemler bugün 3 gibi Uzakdoğu' ya uçtular.
Uzakdoğu' ya diyorum çünkü,
nereye olduğunu tam bilmiyorum.
Telefonda annem :
- Ay Singapur, Hong Kong, Kuala Lumpur filan gezicez işte, adyöööö,
diyip kapattı.

Bendeniz buralarda çok boynu bükük kaldım efemmm..
"Sen neden gitmedin?"
sorusunun tek cevabı,
yeni yıla sefkilim ve arkadaşlarımla girmeyi tercih etmemdir..
Bayram tatilimi de öyle geçirmek istiyorum
( kavga edip birbirimizin kafasını gözünü patlatmazsak! )

Ben de böyle huzur buluyorum napiim..
Saat 12' yi geçerken,
sefdiğimden binlerce km uzakta,
çekik gözlü bi sürü insanla anlamsız bi coşku içinde olmak istemiyorum..
( aslında gitsem Uzakdoğu' ya bayılacağımı biliyorum da,
teselli şeysi yapıyorum işte idare edin )

Hem geçen yıl vatanı bekliyordu kendisi,
yani askerdi,
( o yüzden rahat uyuduk 6 ay hepimiz,
aşkım askerdeyken hiç bi şi olmaz memlekete diye )
Yaaani üzüntülü bi yılbaşıydı..
dua edin bu yılbaşı ve bütün sene güzel geçsin..
( zaten oldum olası tek sayılı yılları severim
2007 de öyle malum! )

Sizlere mutlu bir yılbaşı ve huzurlu bir bayram dilerken,
huzurlarınızdan ayrılmadan evvel,
büyük ihtimalle bayram sonrasına kadar görüşemeyeceğimizi belirtmek istiyorum..

Saygılar derinden ve bitimsiz :)

 

Hiç yorum yok: