23.02.2007

DABÜLÜ!!!!!


Tamam biliyorum,
bunları internette bol bol gördünüz..
Ama napiyim bunlar da benim favorilerim..
Ve cuma cuma sizi güldürmek istedim..
Hem belki içlerinde görmedikleriniz vardır???

İşte en sevdiğim komikler..





( Bunda en çok güldüğüm şey “ bu insanı “ lafı... )





Şimdi,
aşağıdaki için bi ön açıklama gerekiyor.
Posta gönderecek biri,
Hürriyet Medya Towers’ ı arayıp,
adres soruyor.
Ancak “ Towers “ kelimesini anlamıyor..
Santral kelimeyi kodluyor
ve ortaya aşağıda gördüğünüz adres çıkıyor..





Puhaaaaaaaaaaaahahahahaha dabülü ne ya!!!!!!
Hala gülüyorum buna okudukça..
Bi de şu karikatürlere..








Hadi öptüm hepinizi..
Gittim!!!


2 yorum:

alpernatif dedi ki...

Peki
Öpüldük
Güle güle

dolphinblue dedi ki...

sürekli uğruyorum bloğuna ama yorum bırakamadım bu ara :) karikatürler hoşmuş gerçektende...

sevgiler

dolphin